El proper 2 de juliol de 2026, de 16.00 a 19.00 h, tindrà lloc la Jornada Tècnica OTEC: Mobilitat elèctrica. Del vehicle a la infraestructura de recàrrega, una sessió en format híbrid organitzada per l’OTEC-CETIM adreçada a professionals interessats en les oportunitats que ofereix l’electrificació de la mobilitat.
La jornada abordarà els beneficis de la mobilitat elèctrica per a les organitzacions, com la reducció de costos operatius, la disminució de les emissions de gasos amb efecte d’hivernacle, la menor dependència energètica i la millora de la sostenibilitat i la innovació empresarial. A més, els assistents podran conèixer les darreres tendències, tecnologies i solucions relacionades amb els vehicles elèctrics i les infraestructures de recàrrega.
El programa inclourà casos pràctics i experiències d’èxit d’empreses que ja han incorporat la mobilitat elèctrica a les seves activitats, mostrant els resultats obtinguts i els reptes afrontats durant el procés d’implantació.
Programa:
Modalitat:
Més informació i inscripcions: https://otec.cat/mobilitat-electrica-del-vehicle-a-la-infraestructura-de-recarrega/ (l’assistència és gratuïta)
COL·LEGI D'ENGINYERS TÈCNICS INDUSTRIALS DEL GARRAF I L'ALT PENEDÈS utilitza cookies, a l'efecte d'optimitzar i personalitzar la seva navegació pel lloc web. Les cookies són fitxers físics d'informació que s'allotgen en el mateix terminal de l'usuari, la informació recollida mitjançant les cookies serveix per facilitar la navegació de l'usuari pel portal i optimitzar l'experiència de navegació. Les dades recopilades mitjançant les cookies poden ser compartides amb els creadors d'aquestes, però en cap cas la informació obtinguda per les mateixes serà associada a dades personals ni a dades que poden identificar a l'usuari.
No obstant això, si l'usuari no desitja que s'instal·lin cookies en el seu disc dur, té la possibilitat de configurar el navegador de tal manera que impedeixi la instal·lació d'aquests arxius. Per obtenir més informació consulti la nostra Política de cookies.